:::  بانکداری الکترونیک > همراه بانک
  |   شنبه 6 خرداد 1396   
 

پایانه همراه بانک

Mobile Bank

                         

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل (عسکریه) بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه رایانه و امکان اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

موسسه اعتباری ملل (عسکریه) با ارائه سامانه همراه بانک خود، با توجه به گستردگی شبکه تلفن همراه و افزایش روزافزون کاربران تلفن های هوشمند، زمینه را برای عملیات بانکی غیر حضوری فراهم نموده است.

قابلیت ها:

  • 1-. موجودی حساب
  • 2- صورتحساب (10 گردش آخر)
  • 3- انتقالی از حساب به حساب و کارت بین حساب های موسسه
  • 4- تغییر رمز همراه بانک
  • 5- انسداد کارت خودپرداز
  • 6- غیر فعال سازی همراه بانک
  • 7- پرداخت قسط تسهیلات
  • 8- پرداخت قبوض
  • 9- دریافت شماره شبا
  • 10- شعبه یاب، مشتریان گرامی می توانند از طریق این سرویس نزدیک ترین شعبه به موقعیت مکانی خود را پیدا کرده و از امکانات موجود در آن شعبه نظیر خودپرداز و... با خبر شوند.

 

راهنمای نصب و فعال سازی همراه بانک

 

توجهات لازم جهت بروز رسانی نسخه جدید همراه بانک:

  • 1- حتما قبل از نصب نسخه جدید همراه بانک، نسخه قبلی را از روی تلفن همراه خود حذف فرمایید.
  • 2- در اولین ورود نوع ارتباط خود را (( از طریق SMS )) انتخاب نمایید.

مراحل فعال سازی و استفاده از سرویس:

  • 1- مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل (عسکریه) در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست فعال سازی خدمات همراه بانک 
  • 2- دانلود نسخه نرم افزار متناسب با سیستم عامل گوشی همراه از مسیر زیر:

 

دانلود نرم افزار جاوا دانلود نرم افزار اندروید دانلود نرم افزار iOS (اپل)

 

 

واحد امداد مشتریان:

88210007  (021)

ورود   | تمام حقوق این سامانه برای موسسه اعتباری ملل (عسکریه) محفوظ است