جمعه 3 آذر 1396   |  
Menu

 

همراه بانک

Mobile Bank

 

مشاهده راهنما

 

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه رایانه و امکان اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

موسسه اعتباری ملل با ارائه سامانه همراه بانک خود، با توجه به گستردگی شبکه تلفن همراه و افزایش روزافزون کاربران تلفن های هوشمند، زمینه را برای عملیات بانکی غیر حضوری فراهم نموده است.

 

فهرست خدمات تجميعي:

  • موجودی حساب
  • انتقال وجه حساب به حساب
  • صورتحساب
  • پرداخت قسط تسهیلات
  • پرداخت قبوض (کارت - حساب )
  • مسدودي كارت
  • تغییر رمز همراه بانك
  • غیرفعال سازی همراه بانک
  • شعبه یاب
  • گزارش مغایرت
  • استعلام شماره شبا

 

توجهات لازم جهت بروز رسانی نسخه جدید همراه بانک:

  • حتما قبل از نصب نسخه جدید همراه بانک، نسخه قبلی را از روی تلفن همراه خود حذف فرمایید.
  • در اولین ورود نوع ارتباط خود را (( از طریق SMS ))  انتخاب نمایید.

مراحل فعال سازی و استفاده از سرویس:

  • مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست فعال سازی خدمات همراه بانک 
  • دانلود نسخه نرم افزار متناسب با سیستم عامل گوشی همراه از مسیر زیر:

 

دی ان ان