:::  بانکداری الکترونیک > اینترنت بانک
  |   يکشنبه 30 مهر 1396   
 

سامانه بانکداری اینترنتی

Internet Bank

 

 

 

امكان مديريت حساب ها، رسانه ها و تراكنش ها بر مبناي رايانه متصل به اينترنت.

با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی موسسه اعتباری ملل (عسکریه) بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه رایانه و امکان اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

 

خدمات سامانه بانکداری اینترنتی ملل:
دریافت انواع صورت حساب هر یک از حسابها و سپرده ها، انتقال وجه بین حساب های خود، دیگران، انتقال وجه بین بانکی و وجه زمانبندی شده، اعمال انواع محدودیت های کارت و چک  (مسدود کردن کارت یا چک و ...)، صورت حساب، استعلام شماره شبا، پرداخت قسط تسهیلات و درخواست تسهیلات، مدیریت کارت اعتباری و ....

روش فعال سازی:
1- مراجعه حضوری به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور
 

 

                                                                        

فهرست خدمات تجميعي بانك ها بر روي اينترنت بانك:
  • - موجودی حساب
  • - انتقال وجه ( کارت به کارت )
  • - انتقال وجه ( حساب به حساب )
  • - صورت حساب (کارت - حساب - pos)
  • - پرداخت قسط تسهيلات
  • - پرداخت قبوض
  • - مسدودی کارت
  • - تغییر رمز دوم
  • - تغییررمز عبور 
  • - استعلام شماره شبا بانك ها 
  • - فهرست حساب ها 
  • - خدمات چک (حواله پرداخت - مسدود کردن-وضعیت دسته چک)
  • - گزارش مغایرت
  • - تنظیمات پست الکترونیک-پیام کوتاه
  • - ثبت در سامانه پیوند

 

 

واحد امداد مشتریان:

88210007  (021)

ورود   | تمام حقوق این سامانه برای موسسه اعتباری ملل (عسکریه) محفوظ است