دوشنبه 31 تیر 1398   |  
Menu

 

همراه بانک

Mobile Bank

 

مشاهده راهنما

 

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه رایانه و امکان اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

موسسه اعتباری ملل با ارائه سامانه همراه بانک خود، با توجه به گستردگی شبکه تلفن همراه و افزایش روزافزون کاربران تلفن های هوشمند، زمینه را برای عملیات بانکی غیر حضوری فراهم نموده است.

 

فهرست خدمات تجميعي:

نوع   همراه بانک ( Mobilebank)
  فهرست خدمات تجميعي بانك ها بر روي همراه بانك 
داخلی  موجودی حساب
داخلی/ شتابي  انتقال وجه ( کارت به کارت - سحاب )
داخلی صورتحساب
داخلی پرداخت قسط تسهیلات
داخلی پرداخت قبوض (کارت - حساب )
داخلی / شتابی  پرداخت قبوض (کارت یا حساب - به صورت دستي و از طريق باركد خوان)
داخلی مسدودي كارت
داخلی تغییر رمز  همراه بانك (ورود - دسترسی سریع)
داخلی غیرفعال‌سازی همراه بانک
داخلی شعبه یاب
داخلی گزارش مغایرت
بين بانكي  انتقال وجه بین بانکی پایا(يك به يك)
بين بانكي  انتقال وجه بین بانکی ساتنا
بين بانكي استعلام شماره شبا
داخلی / شتابی خرید شارژ

 

توجهات لازم جهت بروز رسانی نسخه جدید همراه بانک:

  • پس از دانلود نسخه جدید همراه بانک موسسه ملل و نصب آن, بصورت خودکار نسخه قبلی بروزرسانی شده و بدین صورت نیازی به حذف نسخه قدیمی از روی گوشی همراه نمی باشد.

 

مراحل فعال سازی و استفاده از سرویس:

  • مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست فعال سازی خدمات همراه بانک 
  • دانلود نسخه نرم افزار متناسب با سیستم عامل گوشی همراه از مسیر زیر:

 

دانلود نرم افزار اندروید

 

دانلود نرم افزار iOS (اپل)

مشاهده راهنمای نصب

 

دی ان ان